מה מבדיל בין עסק אחד לשני ?
– יש לו כמעט אותם מחירים , יש לנו מבצעים מיוחדים , מוצרים שלנו דומים . אנחנו יותר טובים בשירות .
– הוא משקיע בפרסום , גם אני .
– הוא גייס עובד , אני אביא שניים .
האם כל זה מספיק?
אז מה בכל זאת מבדיל בינינו ? הנה הצצה לעסק קטן שיישם מערכת פריוריטי – Priority :
- אני יכול לנתח כדאיות מבצעים
- אני יכול לפלח מה אוהבים לרכוש יותר ומה פחות
- להחזיק אך ורק כמויות המלאי הנחוצות
- אני תמיד יודע איזה מוצר חסר לי ולא שוכח להזמין בזמן אמת
- ברגע שקיבלתי את הסחורה שהזמנתי ללקוח , מנהל המחסן שלי מקבל מייל אוטומטי כדי לא לשכוח להכין ללקוח משלוח
- אני לא שוכח לחזור ללקוח
- אני יכול לתעד כל שיחה ולהימנע מלהתאמץ ולזכור כל שיחה לפרטי פרטים
- אני יודע לנהל התקשרות מול הלקוח על הצד הטוב ביותר ולהיות שם בשבילו
- כל הצעת מחיר או הזמנה שאינן עומדות בסף רווחיות שקבעתי עוברת לאישורי
- אני יכול למדוד את ביצועי עובדים שלי . מי עשה הכי הרבה הזמנות , מי טועה הכי פחות ועוד
- אני לא מפספס גביה
- חסל סדר התעסקות עם חשבוניות ידניות
- ועוד …
ובעסק שלך יודעים להתנהל כמוני?
מערכת פריוריטי – Priority נותנת כלים נוחים ועוזרת לך לצמוח ולשפר את הרווחיות והאינטגרציה בין התהליכים העקביים .
לא מדובר בעלויות גבוהות של יישום, תוך יישום מהיר, קל ללימוד ותחזוקה .
זה כדאי לך – להתייעל ולצמוח !